Skip to main content

future of media conference

Joi, pe 26 noiembrie, a avut loc, la Crowne Plaza Hotel, conferinţa Future of Media. Aflat la cea de-a treia ediţie, evenimentul reuneşte oameni interesaţi de tot ceea ce înseamnă media actuală, de la print vs online, până la mobile şi advertising. Evenimentul a fost organizat în trei paneluri, la finalul fiecăruia existând o sesiune de Q&A.

Primul panel

Vorbitori:

  • Alexandra Iavorschi, StarcomMediaVest Group
  • Orlando Nicoară, antreprenor online
  • Anca Nuță, UniCredit Bank
  • Robert Berza, Zoot Romania
  • Claudiu Șerban, CLS Media
  • Raluca Iacob, Publicis Romania.

 

Idei principale:

  • Noile platforme ne obligă să generăm conţinut de calitate, modificând distribuţia informaţiei.
  • Industria de publicitate nu mai poate susţine media, vânzările scad, veniturile încep să lipsească.
  • Există şi publicaţii în creştere, cum sunt Vogue şi The Economist, deci apetitul există.
  • Nu e ieftin să produci content, dar dacă decizi să o faci, trebuie să o faci 365 de zile pe an.
  • Contentul produs trebuie să servească publicul şi să prezinte adevărul.
  • Content marketing-ul este PR-ul tradiţional pe alte canale.
  • Nu trebuie să mai tratăm canalele separat, ci integrat.

 

De văzut:

  • Ikea: The book book
  • brandurile mici care are au folosit mediul digital pentru conținut, dar și comunitate: Pegas, ACR.

 

Panelul 2

Vorbitori:

  • Camelia Pintilie, videoblogging
  • Marius Coman, M2M Country Sales Manager, Vodafone Romania
  • Alexandru Balan, Bitdefender
  • Dan Sendroiu, Strategic Director, Graffiti BBDO
  • Dan Virtopeanu, Breeze Mobile

 

Idei principale

  • Vodafone furnizează noi servicii: Fleet Management and Mobile Asset Tracking, Video Surveillane și Digital Media Signage.
  • Cele 4 ecrane din viaţa noastră joacă şi nişte roluri în viaţa noastră şi, în funcţie de ele, trebuie să raportăm fiecare tip de conţinut la fiecare tip de ecran. TV=joker, ne distrează/ relaxează. Computerul=sage, ne informează. Mobilul=lover, este cea mai intimă relaţie, iar lucrurile pe care le primim pe telefon trebuie să intre în acea zonă. Tableta=magianul, poate să facă oricare din cele de mai sus. Different screens must be treated differently!
  • Trendurile în media: cross channel, innovation, real time and geo location.

 

De văzut:

  • Cele mai bune campanii pe mobile: KIA: Game on, AXE Silent Window, BackmeApp by Always, Durex Explore.

 

Panelul 3

Vorbitori:

  • George Zafiu, Europa FM
  • Lucian Mîndruță, jurnalist
  • George Buhnici, realizator tv si blogger
  • Matei Dima, BROmania

 

Idei principale:

  • Oamenii nu vor cifre, ci senzații și percepții. Ei îți oferă încrederea lor, tu le oferi informații. – George Buhnici
  • Secretul pentru content viral e să fii mereu informat, conectat la tot ce se întamplă și să profiți de momente/subiecte. -Matei Dima
  • Ori scrii despre eveniment în primele două zile, ori ești contra lui în următoarele două zile, ori o lași baltă. – Matei Dima
  • Cifrele contează numai pentru a ne adapta conținutul. Dacă nu există like/share/comment, înseamnă că ceea ce am vrut să transmit nu are forma potrivită pentru publicul meu. -Lucian Mîndruță

future of media conference

*Sursa foto: Future of Media

Leave a Reply

Verified by MonsterInsights