Future of Media – ce se preconizează în media în 2017

Future of Media – ce se preconizează în media în 2017

Hey there,

Săptămâna trecută a avut loc Future of Media, conferinţă ajunsă la a patra ediţie. Bineînţeles, aşa cum îi spune şi numele, în cadrul evenimentului s-au dezbătut subiecte controversate sau nu despre ce a însemnat media în 2016, dar, cel mai important, spre ce privim în 2017. S-a vorbit despre media în general, online, publishing, advertising şi mobile, un amalgam de păreri, idei şi noţiuni, unele notabile, altele deja cunoscute.

Mai jos, cu bullet points, simplu şi organizat, o să expun ideile care cred eu că sunt de interes pentru zona de blogging. Şi, next time, dacă eşti blogger, să soliciţi o invitaţie gratuită la acest eveniment, pentru că e unul dintre cele mai importante din nişă.

future of media

1. Reclamele de succes trebuie să implice emoţional userul. Poate clientul nu are neapărată nevoie de produsul tău, însă dacă se va regăsi emoţional în poveste, dacă se simte parte din povestea ta, ca brand, îi poţi atrage atenţia, iar în timp îl poţi transforma în client. Mi se pare o teorie aplicabilă şi în cazul bloggerilor/vloggerilor. Cred că în felul asta devii influencer sau un storyteller de succes.

2. Live streaming-ul e trendul anului 2017:

  • e accesibil.
  • Facebook te prioritizează în feed dacă faci live-uri.
  • Facebook trimite notificare atunci când esti live celor care te urmăresc.
  • ai acces la statistici şi analiza datelor userilor care te urmăresc.
  • are mare, mare potenţial de reach organic.
  • se recomandă pentru: teasing produse noi, evenimente, recomandări de produse/servicii, interacţiune în real time cu useri.

3. Fiecare dintre noi suntem un brand şi Facebook pe asta îşi bazează succesul, pentru că ne permite nouă să ne dezvoltăm acest brand. Prin urmare, mare atenţie la ce postăm pe Facebook!

4. Când postăm ceva, când comunicăm ceva, trebuie să plecăm de la premisa că noi şi cei cărora le comunicăm suntem jucători egali.

5. A avea buget mare nu e neapărat un must, empatia câştigă reach la fel de mare.

6. Recomandare de carte: How brands grow – Byron Sharp

Dincolo de cele de mai sus, e ocazie bună de networking, de a cunoaşte oameni noi din branşă şi de a te lăsa inspirat de succesul celorlalţi. Pe anul viitor!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *