Despre Top Social Brands am scris un articol aici, aşa că voi trece direct la povestit lucruri interesante şi utile din timpul evenimentului. Pe lângă rezultatele Top Social Brands şi prezentarea clasamentului brandurilor care au comunicat eficient în online, am avut parte şi de 2 conferinţe cu speakeri din departamentele de comunicare, implicit social media, din Bitdefender, Samsung, Ikea şi KFC + Pizza Hut + Paul, dar şi speakeri din agenţii.

În prima conferinţă a avut loc un debate, în care reprezentanţii brandurilor menţionate mai sus au fost nevoiţi să răspundă la întrebări legate de strategii în online, timpul de răspuns în SM, bugetul pe care îl alocă pentru campaniile pe online, campanii favorite şi alte întrebări din culisele departamentelor de comunicare. Au fost de apreciat sinceritatea, umorul şi pregătirea celor care au fost chestionaţi în faţa bloggerilor şi agenţiilor. Bineînţeles că am notat şi câteva replici care mi s-au părut intelegente şi de folos pentru oricine activează în mediul online. Iar ca bloggeriţa cred că e important să învăţ, efectiv, să lucrez în social media.

Cea de-a doua conferinţă ne-a adus pe scenă câteva nume din agenţiile de PR, precum Mugur Pătraşcu ( iLeo ), Mihai Gongu ( GMP şi omul care face senzaţie la orice conferinţă de tipul ăsta ), Eliza Rogalski ( Rogalski Damaschin ) şi Cristi Manafu ( manafu.ro şi Evensys ). Latimotivul acestei conferinţe a fost crearea de content.

Eliza Rogalski spune aşa:

  1. Contentul trebuie să fie relevant și funcțional. E ca la meteo, trebuie să ai informații utile, succinte și care să dea de gândit și mâine.
  2. Nu-ți fie teamă de experimente, numai așa descoperi lucrurile care funcționează.

Manafu vine cu următoarele informații:

  1. Bloggerul este principalul content creator.
  2. Există 4 constante de urmărit anul acesta:

     -informații utile;

     -creeaza engagement cât mai mare;

     -trebuie să fii mereu up to date;

     -uneori e vorba și de talent;

Mihai Gongu are 3 sfaturi pentru bloggeri:

  1. Try new Tech.
  2. Do it yourself.
  3. Reshuffle celebrities.

Mugur Pătrașcu spune că există 3 tipuri de conținut și noi alegem în care vrem să ne încadrăm:

  1. fast consuming
  2. seasonal or contextual
  3. evergreen

* Este recomandat să gândiți contentul în așa fel încât să fie valabil și peste aun an, de exemplu. Nu sunt de neglijat nici articolele care merg în ritm cu trendurile, dar cele calitative sunt cele valabile mereu.

 

Astea sunt informaţiile de bază, bineînţeles că nu pot reda aici toate ideile care s-au spus în decursul zilei. Ce am scris mai sus e un scurt rezumat. Tocmai de aceea vă recomand cu tot dragul să mergeţi la evenimente de acest tip pentru informaţii, pentru networking, pentru oportunităţi de tot felul. Dacă vreți să activați în online, aceste conferinţe sunt absolut necesare pentru a fi la curent cu ce se petrece în mediul acesta.

Mai jos vă las câteva poze cu clasamentele Top Social Brands.

Clasament Top Social Brands

Clasament Top Social Brands

Mă puteți urmări și pe Facebook, Instagram si Pinterest pentru mai multe poze, idei și informații. ❤

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment