Skip to main content
Eu am ales scrisul sau el m-a ales pe mine?

Dacă în trecut aș fi spus cu lejeritate și o ușoară aroganță că eu mi-am ales meseria, de fapt, scrisul nu numai că m-a ales pe mine, ci m-a și salvat continuu, în aproape fiecare etapă a vieții. Am fost un copil „special”, m-am născut (sau nu) cu balbism, o patologie care te ține la limita dintre copil cu nevoi speciale și normalitate. Balbismul este o formă de bâlbâială care face ca discursul să nu fie întotdeauna cel mai coerent și pune piedici destul de mari în comunicare și în formarea unui dialog.

Această condiție m-a făcut să mă exprim mult mai ușor în scris, să am o sensibilitate aparte atunci când vine vorba despre cuvintele pe care le folosesc și pe care le aud și să îmi găsesc refugiu și ascultare printre filele jurnalelor pe care le scriam. Am crescut cu această afinitate, neștiind ce să fac cu ea mai departe. Abia la terminarea liceului, după ce am epuizat, pe rând, toate încercările de a-mi alege meseria, mi-am dat seama că tot cuvintele mi-au rămas și că ele mă vor duce undeva, cândva.

Deși sunt tentată să spun că a fost un drum mai degrabă șovăielnic, privind în spate, îmi dau seama că fiecare mică decizie m-a adus aici și că iubirea mea pentru comunicare, cuvinte și scris m-a crescut, m-a șlefuit și m-a făcut să văd viața într-o anumită manieră. Aceeași manieră care a născut acest business în 2020.

Ce fac, de fapt?

Pentru unii doar scriu, pentru alții fac întreaga strategie de comunicare, depinde de ceea ce ai nevoie și punctul în care te afli cu business-ul tău.

Dacă ai deja o strategie eficientă de comunicare digitală, care merge bine, dar ai nevoie de un om super organizat, care înțelege mediul digital și simbioza dintre creativitate și planificare, dă-mi un semn. Putem, împreună, să implementăm tot, folosindu-ne de timpul, bugetele și resursele pe care le avem la dispoziție. Cu echipa ta sau cu a mea. 

Dacă nu ai o strategie bine pusă la punct, dar înțelegi că este imperios să ai una, sunt aici pentru a te ajuta să îți înțelegi mai bine nevoile și să îți definești mai clar obiectivele, abia apoi să identifici cele mai bune instrumente, cuvinte sau platforme pentru a-ți promova business-ul. Cu echipa ta sau a mea.

Dacă doar ai nevoie de cineva priceput la cuvinte, așa cum mă descrie oricine mă cunoaște sau a lucrat cu mine, sunt aici să potrivesc tot ce știi despre business-ul tău într-un conținut coerent, fie că e pentru website, Social Media, un comunicat de presă sau reclame pe Google. Am nevoie doar de brief și deadline și poți considera totul deja terminat. 

Câteva cuvinte despre cum am ajuns aici azi, din punct de vedere profesional

Am 8 ani de când tot scriu pentru unii și alții, câteodată și pentru mine. Primul meu job a fost în timpul facultății, ca junior editor în cadrul revistei glossy Tabu, în vremea aceea de mult trecută în care exista în format fizic. După un an, am avut o oportunitatea de a prelua departamentul de marketing de la Ghidul Miresei, în care, gestionam, pe lângă revista trimestrială, și conturile de Social Media ale business-ului.

Atunci și acolo m-am îndrăgostit pentru prima oară de tot ceea ce înseamnă comunicarea digitală, dinamismul online-ului, versatilitatea formatelor și tot ceea ce aduce nou acest mod de promovare. Nu a trecut mai mult de un an până când am migrat complet în viața de agenție de digital și am lăsat în spate redacția. 6 ani mai târziu, iată-mă tot aici, mai îndrăgostită ca oricând de ceea ce fac zi de zi.

În acești 6 ani, am lucrat în două multinaționale și un business local, dar am preluat și proiecte în sistem de freelance.

Am avut ocazia să interacționez cu brand-uri precum Mercedes Benz, smart, RoadStars, Electrica, WorldClass, LEGO DUPLO, Tinmar Energy, Caroli (corporate), Fundația Groupe Renault România, Brown Forman, Oregon Park. Am, în același timp, și experiența afacerilor locale mai mici sau ONG, mai ales ca freelancer, lucrând cu Narada (ONG pe educație), Salvați Copiii, Roomzia (interior design), Exit by choice (consultanță de business), PurpleVague (turism), Romanian Game Developers Association, Upgrade100, Universum (GoTech World, Bucharest Tech Week, Virtualized), WishFest, Vadoo Chill Fest, Grădina cu Artiști, Intercereal (agricultură), MediJobs și alte proiecte mai mici sau mai mari.

Dacă vrei să vezi exact ce am făcut pentru fiecare client, butonul de mai jos te transferă direct la portofoliu.

Portofoliu
Soft Skills:

  • adaptabilitate
  • curiozitate
  • time & task management
  • comunicare eficientă
  • agilitate și gândire creativă
  • empatie
  • listening skills și ușurința de a vedea și accepta abordări diferite
Hard Skills:

  • Social Media
  • copywriting
  • content writing
  • digital strategy
  • influencers marketing
  • research
  • good understanding of SEO
Momente cheie din cariera mea
Parte din echipa care a câștigat locul III la Webstock cu smart și campania #getsmartED în 2017.
Am fost mentor la MentorIAA în cadrul International Advertising Association România pentru studenții la comunicare și relații publice în 2018.
Am fost voluntar la CreateAthon powered by Kaufland, unde am dezvoltat, împreună cu echipa pe care am gestionat-o, un website în 24 de ore pentru ONG-ul ADDIP.
De-a lungul timpului, am avut o mulțime de clienți în topul celor mai vizibile brand-uri pe Social Media, conform Zelist.
Lucruri random despre mine

Sunt un om extrem de curios și asta m-a ghidat dintotdeauna. Noul mă entuziasmează foarte tare și îmi place ideea de a explora, de a fi nomad, de a aduna experiențe cât mai diverse. În același timp, stabilitatea, conexiunea și comunitatea îmi stau la bază. Unii ar spune că zodia și ascendentul sunt responsabile de acest contrast. 

Printre gândurile și pasiunile care îmi ocupă mintea zi de zi se află și arta, găsesc foarte liniștitoare discuțiile despre creativitate și artiștii locali. Am făcut un workshop de barista, am o colecție de viniluri și pictez pe ceramică pentru a mă relaxa, deși am două mâini stângi. Tot relaxant am găsit și trasul cu arma la țintă. Susțin sustenabilitatea ca mod de a trăi, iar claritatea și simplitatea îmi ghidează multe dintre deciziile pe care le iau. Am un proiect personal pe care l-am numit #OfaptăBunăpeLună, în care fac ceva pentru comunitate în fiecare lună – fie că donez unei cauze, fie că particip la un proiect de voluntariat, fie că ajut un ONG să facă Social Media. 

Călătoriile reprezintă cea mai mare recompensă pentru mine, de aceea am grijă să îmi bucur sufletul constant cu city breaks și mini vacanțe prin toată lumea. 

Press page

În final, te las în compania mai multor interviuri pe care le-am oferit de-a lungul timpului. Se pare că am reușit să inspir câțiva oameni cu ceea ce fac, așa că dacă vrei să îmi citești punctele de vedere în ceea ce privește antreprenoriatul, creativitate și freelancing-ul, aruncă o privire mai jos! 

Ocupa unul dintre locurile libere si hai la o cafea, fie chiar si virtuala!

Programează un discovery call gratuit