Webstock 2015

Deja a devenit o tradiţie, iar dacă pe vremuri aveam alte repere când mă gândeam la toamnă, acum clar reperul este reprezentat de conferinţa Webstock. Această conferinţă este locul în care comunitatea online locală îşi dă întâlnire, este cea mai bună ocazie de networking şi, totodată, este locul în care s-au legat multe prietenii şi oamenii din online s-au simţit foarte bine. Ceea ce este şi cazul meu, am rămas foarte plăcut impresionată de ediţia trecută.

Întrebarea principală pe care probabil şi-o pun mulţi este de ce ar trebui ca bloggerii şi oamenii din companii să îşi rezerve data de 2 octombrie 2015 în calendar, să se urce în maşină/tramvai/metrou şi să vină la JW Marriott Bucharest Grand Hotel la ora 9:00.

O să punctez ceea ce mie mi se pare important, relevant şi poate chiar unic în Bucureşti pe partea de evenimente de social media.

1. Subiectele discutate

În fiecare an, accentul se pune pe trenduri, pe sfaturi de bune practici în anul care vine, exemple concrete de campanii ce au avut succes şi chiar poveştile din spatele fiecărei idei.

2. Speakeri haioşi, dar plini de informaţii noi

Nu ştiu voi, dar eu mă plictisesc teribil când un subiect nu mă prea interesează sau se intră în detalii irelevante. Ei bine, la Webstock am luat parte şi la câteva paneluri în care tema nu era tocmai ceva de interes pentru mine, fie erau chestiuni prea tehnice, fie info pe partea de mobile. De fiecare dată, am rămas gură cască, mi-am luat ceva notiţe şi am stat atentă la tot speech-ul, deşi iniţial habar nu aveam despre ce se vorbeşte.

3. Posibilitatea de networking

Pe cât de cliseic sună, chiar e mediul potrivit pentru networking. Nu cumva să pleci de acasă fără cărţile de vizită, căci are să îţi pară foarte rău. Eu la fiecare ediţie am întâlnit oameni de PR din diferite agenţii, am întâlnit bloggeri ( surprizantor, dar chiar şi pe nişa pe care scriu eu ) alături de care am dezvoltat diferite idei, ce încă sunt in proces de organizare şi tot aşa. Sunt pauze suficient de lungi, de cafea, de pranz, de gustări, în care cu siguranţă ai timp suficient să abordezi oamenii care te interesează.

4. Muuuulta motivaţie

Pe mine mă motivează oamenii de succes. Bineînţeles, succesul are alţi parametri pentru fiecare dintre noi. În general, dacă X are capacitatea de a inspira şi motiva pe Y, atunci X este pentru mine un om de succes. Credeţi-mă că veţi întâlni foarte mulţi oameni de tipul acesta la Webstock, care prin poveştile lor vă vor inspiră să construiţi ceva frumos. Ştie Manafu să îi aleagă tocmai bine.

5. Diversitarea şi ocazia să îţi faci vocea auzită

Ideea de a lua cuvântul, de a pune întrebări şi de a contrazice anumite idei este binevenită şi chiar încurajată. Mai mult decât atât, anul acesta toţi invitaţii au posibilitatea de a sugera teme despre care să se vorbească şi speakeri pe care şi-ar dori să îi vadă. Formularele se găsesc aici: teme si speaker.

6. Gratuitate, dacă eşti blogger

La urma urmei, poate pentru mulţi dintre noi, factorul financiar este foarte important. Dar dacă eşti blogger, acest lucru nu trebuie să îţi mai pună piedici, pentru că ai ocazia de a solicita o invitaţie gratuită, în calitate de Ambasador sau Blogger Acreditat. Invitaţiile se pot solicita aici: Solicita invitatie.

7. Posibilitatea de a îi cunoaşte pe cei mai buni din domeniu

Webstock Awards îi premiază pe toţi cei care au avut rezultate bune în online, după următoarele categorii: Publishing, Utility, Best Use of Photography, Blogging Campaigns, Special Projects, Facebook Applications, Mobile Applications, Corporate Blogs, Innovation, Best Brand on Instagram, Best Use of Video în Online, Online Personality of the Year.

La ultima categorie, Online Personality of the Year, aveţi posibilitatea de a vota online acea persoană care a fost super prezentă în online şi, de asemenea, puteţi veni cu sugestii de astfel de persoane. Găsiţi aici formularul: personality of the year.

Chiar sper că v-am stârnit interesul. Eu voi fi blogger acreditat la eveniment, deja mi-am pregătit agenda pentru notiţe, cărţile de vizită pentru noi oportunităţi, aparatul foto, că-s multe de prins pe acolo şi multă voie bună, că nu te lasă să intri fără. Va aştept şi pe voi!

* Webstock 2015 este organizat de Evensys şi Vodafone România.

Webstock

Webstock

** Poze preluate de pe pagina de Facebook a evenimentului.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment