Deşi m-am nişat pe beauty & fashion şi particip, în mare măsură, la evenimente dedicate acestei părţi din blogosferă, există şi evenimente de social media la care îmi place să merg. Motivul este evident, din punctul meu de vedere. A avea blog înseamnă a activa în online şi, mai ales, pe reţelele sociale. Tendinţele se schimbă, căci de aia se numesc tendinţe, iar aceste conferinţe de social media sunt menite să prezinte publicului ce se mai schimbă, ce mai e la modă, ce strategii se mai adoptă şi să ofere exemple concrete de branduri care comunică eficient în online.
Revista Biz organizează anual Top Social Brands, o conferinţă în care se discută despre tendinţe, se dezbat campanii, vorbesc oameni cu experienţă în domeniu, e rost de networking de calitate şi informaţii noi pe care le pot implementa în activitatea mea de bloggeriţă.
Mai jos vă las ceva informaţii despre program, iar dacă vreţi şi mai multe detalii, puteţi intra pe site-ul lor.
P.S. Bloggeri au acces gratuit, deci e musai să mergeţi pentru că-i ocazie şmecheră.