O cunoaşteam pe Corina acum puţin timp, la Lente Cafe, după o noapte cam lungă şi grea pentru mine. A fost, însă, o întâlnire din aia cu multă energie bună, cu pozitivism şi poveşti frumoase. Exact aşa cum îmi place mie. Corina este iniţiatoarea brandului Pink Zipper, brand conceput special pentru femeile care merg pe bicicletă. Într-un loc în care acest mijloc de transport se dezvoltă puţin greoi, dar sigur… Iată că vine Corina cu un sprijin în plus, gândind hăinuţe şi accesorii pentru fetele care obişnuiesc să meargă pe biclă, aşa cum îi spuneam eu când eram copil.
Dar hai să vă povestească chiar ea despre cine e şi ce îi place să facă.
Cine este Corina Nițescu? Ce îi place să facă? Cum trăiește ea?
C: Sunt o tipa de 25 de ani care a ajuns să se gândească serios cum să îşi contureze viitorul într-un mod cât mai plăcut. Îmi place să învăţ lucruri noi, să mă aventurez cu bicicleta pe străzile Bucureştiului şi să ascult melodii care îmi dau energia necesară pentru o zi de muncă.
Cum ți-a venit ideea Pink Zipper? Care este insight-ul de la care ai plecat?
C: Pink Zipper a luat naştere dintr-o nevoie personală. Cum pedalez de aproape opt ani prin Bucureşti, am descoperit tot felul de lucruri care m-ar ajuta să pot merge pe două roţi şi să fiu chic în acelaşi timp. M-am gândit mereu că ar merge nişte fuste adaptate pedalatului urban, rochii care să aibă o lungime potrivită şi care să fie confortabile în acelaşi timp. Dacă initial apăreau nevoi punctuale, acum am tot felul de idei pe care abia aştept să le pun în practică. La început nu m-am gândit foarte serios la ideea că aş putea să fac chiar eu asta, dar, într-o zi, lucrurile s-au aliniat şi am zis “de ce nu?!”.
Cum arată o zi din viața ta, Corina?
C: Nu cred că pot descrie o zi standard pentru că diferă în funcţie de perioadă şi de volumul de muncă. În ultima vreme am avut foarte mult de lucru, odată cu Campania Pink Zipper de pe CrestemIdei.ro şi cu participarea la diferite târguri. Am avut zile în care am stat la atelier de dimineaţă până în toiul nopţii, dar au fost şi zile mai lejere când, spre exemplu, am ieşit cu fetele de la Molcush în Cişmigiu ca să bem o cafea după-amiaza.
Indiferent de zi, încerc să mă bucur de momente speciale care să îmi amintească peste ani de perioada asta a vieţii.
Cum arată femeia care îți cumpără produsul? Cui te adresezi?
C: Produsele pe care le-am creat până acum au fost gândite să le ajute pe biciclistele urbane să îşi exprime feminitatea atunci când pedalează prin oraş. Deşi m-am adresat direct biciclistelor, sunt convinsă să atât fustele (fusta cloş cu tiv reflectorizant şi fusta-pantalon), cât şi traistele cu prindere specială pot fi folosite şi de tipele care aleg ca mijloc de transport trotineta, rolele sau skate-ul. So, aş zice că femeile active, care vor să fie chic, sunt cele cărora mă adresez direct.
De unde te inspiri? Care sunt sursele tale de energie?
C: Urmăresc cu interes reviste de modă de aici şi din afară. Am o pasiune şi o slăbiciune pentru revistele printate din afară pe care le colecţionez de ceva vreme. Ultima pe care am descoperit-o şi care îmi place enorm este Lampoon, o revistă din Italia care are o serie de pictorial care îmi plac foarte, foarte mult.
În rest, urmăresc multe conturi de Instagram şi Facebook şi petrec câteva ore bune pe Pinterest căutând tot felul de modele de haine.
Pe lângă asta, îmi place super mult să ascult diferite genuri de muzică, lucru care îmi dă o energie enormă pentru a merge mai departe.
Mai mult, oamenii care vin să îmi spună că ştiu de proiect şi care mă încurajează să merg mai departe reprezintă o sursă foarte mare de energie pozitivă care mă ajută să mă mobilizez.
În încheiere, vă spun că această femeie mişto a muncit singură, de la a învăţa să coasă până la a învăţa cum să fie un bun antreprenor. A luptat foarte mult pentru ideile în care a crezut şi uite aşa a luat naştere brandul ei. O puteţi găsi pe site-ul Pink Zipper sau pe pagina de Facebook cu acelaşi nume.